Nejčastější dotazy
- Ztratil/a jsem průkaz, co mám dělat?
- Narodilo se mi miminko, jak ho mám přihlásit?
- Byl/a jsem u lékaře a zaplatil/a určitou částku, proplatíte mi ji?
- Na co mám nárok u lékařů, co je hrazeno? U praktika, gynekologa, stomatologa? Jako nastávající maminka?
- Nevyznám se v pojmech „benefity“, „kredity“, „kupony“. Co to znamená?
- Jak můžu čerpat benefity z nabídky OZP?
- Jaké typy dokladů/účtenek mohu uplatnit u příspěvků a jaké mají splňovat náležitosti?
- V jaké lhůtě můžu podat žádost o příspěvek od vystavené stvrzenky/účtenky ?
- Jak dlouho trvá vyřízení žádosti o příspěvek?
- Nejde mi změnit číslo bankovního účtu ve Vitakartě, jak to provedu?
- Co dělat, když jste mi schválili žádost o příspěvek s chybným číslem bankovního účtu?
- Jak se mám přihlásit do VITAKARTY? Zapomněl jsem heslo nebo přihlašovací údaje.
- Nedaří se mi do VITAKARTY přihlásit, stále se mi načítá. Proč?
- Cestuji do zahraničí a potřebuji si sjednat cestovní pojištění. Pomůžete mi?
- Potřebuji pomoc s vyplněním přehledu OSVČ.
- Do kdy mám podat přehled OSVČ za rok 2022?
- Jak vysoké pojistné mám platit jako OSVČ, a jak vysoké jako OBZP?
- Na jaké typy, značky (konkrétně) hodinek mohu uplatnit příspěvek?
- Mohu čerpat příspěvek na psychoterapii?
- Byl/a jsem na preventivní prohlídce (zubní, praktik, pediatr…), ale ve VITAKARTĚ se mi stále zobrazuje výzva k návštěvě lékaře co nejdříve. Co to znamená?
- Ukončil/a jsem studium (nebo pokračuji) na vysoké škole. Co mám dělat?
- Proč je nutné absolvovat preventivní prohlídku při čerpání příspěvků?
- Kde najdu historii svých kreditů?
- Stále mi nebyl připsán těhotenský kredit, přestože lékař vykázal zdravotní péči. Co mám dělat?
- Mohu čerpat příspěvek z programu pro Maminky, těhotné a novorozence z kreditů i formuláře?